Bár a köztudatban a DM-levelek és más DM anyagok idejétmúlt marketing eszközökként vannak számon tartva, több hazai és nemzetközi kutatás bizonyítja, ennek ellenkezőjét! Felmérések támasztják alá, hogy a megszemélyesített Direct Mail főként a fiatalok körében jelenti az újdonság varázsát, hiszen számukra nem az a természetes, hogy postai úton kapnak levelet. Ezzel az egyszerű, de nagyszerű módszerrel nem csak felkelthetjük az érdeklődésüket, hanem a megfelelő irányba terelhetjük őket. Más szavakkal élve: a DM-el tudjuk a leginkább vásárlásra ösztönözni célcsoportunkat. Régi, de biztos marketingmódszer ez, ráadásul még költséghatékony is! Ugye, hogy megéri?
Grafikusaik számára a DM-levelekkel kapcsolatos műszaki segítséget az alábbi linken kaphat, a kisebb ikonokra kattintva pedig rögtön le tudja tölteni a kiválasztott DM alapforma-sémát.
www.pauker.hu/dm/amsterdam.pdf
www.pauker.hu/dm/stockholm.pdf